Як я готуюсь до уроків?
Може хтось думає, що робота вчителя дуже проста: провів пару уроків на день і гуляй собі. Але це зовсім не так, оскільки підготовка уроку може забрати 1 або 2 години (навіть більше аніж урок). Розповім детальніше чому я витрачаю стільки часу на підготовку занять.
✨ Збір інформації про учня. На цьому етапі я опитую учня чим він цікавиться та які теми хотів би обговорити в першу чергу. Для високих рівнів у мене є навіть анкета, яку вони заповнюють до першого уроку. Уявіть собі ситуацію: на урок до мене прийшов хлопець, який обожнює футбол і мотоцикли, а я пропоную йому поговорити про любовні романи
😅 Він напевно і до кінця уроку не витримає… Звісно я могла б обрати теми, які мені подобаються, але для мене важливо зробити урок цікавим для учня 🔥
✨ Підготовка плану роботи. Перед початком роботи я також план що і коли краще вчити з учнем, оскільки інколи мають дедлайн (тобто коли вони планують здавати тест або ж переїхати в іншу країну). Тому було б нелогічно обговорювати котиків і собачок, коли тест здавати через місяць.
✨ Як можемо досягти цілі уроку? Для кожного заняття ми маємо певну ціль, наприклад, вивести лексику в актив. Далі я продумую які активності допоможуть нам зробити це ефективно і швидко. Інколи в підручнику, який я беру за основу, немає потрібних вправ, в такому випадку я шукаю матеріали на різних сайтах або ж розробляю завдання самостійно. Так, звучить страшно, але насправді цей процес дуже креативний 😏
✨ План уроку. І завершальний етап: продумую в якій послідовності будемо виконувати завдання на уроці та що краще виконати вдома, щоб учень не відчував себе як вижатий лимон після уроку.Звісно що з таким серйозним підходом до підготовки уроку, більшість учнів отримую колосальне задоволення від вивчення мови 🔥

